با سلام هدف اصلی فروشگاه خانه بذردر مرحله ابتدایی راحتی و رضایت خریدار بوده است و بذرکو در این هدف می‏‌کوشد تا  سفارش  های مشتریان در شرایط مطلوب و  عالی به دست خریدار برسد. با وجود این ممکن است خریدارهای محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که شرایط و قرارداد بین خریدار و فروشگاه خانه بذر در زیر بطور مفصل  ارائه شده است که خرید از فروشگاه منوط به قبول کردن این شرایط می باشد:

ارسال کالا:

تمامی ارسالهای کالا با توجه به شرایطی که در قسمت حامل ها ارسال کردیم انجام می شود. ارسالهای پست سفارشی و پیشتاز بعد از شمارش و پردازش سفارشات ارسال می شوند لذا تا ارسال بین 24 الی 72 ساعت کاری ( 1 الی 3 روز کاری ) زمان می برد تا محصولات ارسال شوند پس لطفا به این مسئل دقت داشته باشید در ضمن اگر کالای شما حساس است یا مثل بذرهای خاص که تازه هستند مثل جک فروت ها -لونگان و سایر میوه های استوایی یا گلدان های آماده مثل گیاهان زنده یا کاکتوس ها را حتما” پست پیشتاز را انتخاب بفرمایید . در نظر داشته باشید در غیر اینصورت بابت خرابی محصولات بابت تاخیر پست سفارشی یا عدم دریافت محصول در زمان موعد و عدم نبود مشتری در محل و خراب شدن محصول خانه بذر تضمینی نخواهد داشت .

شرایط بازگرداندن کالا

مغایرت کالا:

 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.یا اینکه کالای خریداری شده طبق خرید از سایت نبوده (البته با توجه به شرایط نبود بذر بخاطر موجودی و تام اختیار قرار دادن قرار دادن محصول بذر مشابه ) و مغایرت داشته باشد خریدار این اختیار را دارد که بذر  مورد فروش را بعد از رسیدن بلافاصله برگردانده  با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و خانه بذر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. در ضمن برگشت هر محصول منوط به حامل ارسال سفارشی و حداقل هزینه می باشد خریدار موظف هست حداقل قیمت محاسبه شده پست سفارشی را به شرکت برگشت بزند و در قبال هزینه اضافی برگشتی کاربر، شرکت مسئولیت برگشت پول اضافه به کاربر را ندارد. 

عدم موجودی کالا :

ممکن است کالای شما با توجه به اینکه بذر تمام شده باشد موجود نباشد این مورد به ندرت اتفاق می افتد ما با توجه به شرایط ممکن است بجای آن مشابه ان بذر را برای شما قرار دهیم. در نظر داشته باشید وقتی بذری بطور مثال با تعداد 100 هزار عدد می خریم ممکن است فروشنده ای که بذر را به ما داده با تعداد کمتری آن را به فروخته باشد ما نیز قادر به شمارش کل بذرها نیستیم چون زمان خیلی زیادی باید صرف کنیم. ما نیز در سایت طبق اعلام فروشنده 100 هزار عدد رو بطور مثال مبنای موجودی قرار می دهیم حال ممکن است در انتهای موجودی خریداری آن را خرید کند و در  زمان  اتمام موجودی آن را متوجه نشویم پس خریدار این مسئله را در نظر بگیرد با توجه به شرایط زمانی که داریم یا تماس می گیریم یا با تصمیم گیری خود بجای آن بذر مشابه قرار می دهیم. 

همچنین امکان این هست که کاربر در سبد خرید خود بذر را قرار داده باشد و بعداز چند روز مجدد به سایت ما رجوع کنن و سبد خرید را نهایی کنند با توجه به مدت زمانی که گذشته ممکن است بذر موجود نباشد این فریضه نیز همانند بالا روند خود را طی می کند

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

اگر خریدار بعد از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالا بنا به هر دلایلی از خرید خود منصرف شده باشد می تواند با واحد فروش فروشگاه تماس گرفته و سفارش خود را لغو و مبلغ مورد نظر خود را با کسر 2% (بابت کسر حواله های بانکی درگاه اینترنتی که از  قبلا ازحساب فروشگاه کسر شده) به خریدار بازگشت داده شود.چنانچه کالا ارسال شده باشد .اگر خریدار بعد از ثبت سفارش و بعد از ارسال کالا منصرف شده باشد شامل برگشت هزینه کالا نمی شود .

شرایط در صورت اشتباه کاربر در قبال آدرس :

خانه بذر در قبال آدرس اشتباه کاربران، نبودن فرد تحویل گیرنده در هنگام مراجعه مامور پست، تغییر آدرس، ثبت اشتباه تلفن، هیچ گونه مسئولیتی ندارد و چنانچه کالا در هر یک از شرایط مذکور به فروشگاه برگشت داده شود خریدار باید مجددا هزینه ارسال به آدرس درست را پرداخت کرده تا فروشگاه در قبال آن بتواند کالا را برای خریدار ارسال نماید.

کاشت بذرها وعدم استرداد مبلغ:

در نظر داشته باشید که بذرهای فروشگاه خانه بذر همگی وارد شده از معتبریترین فروشنده های خارج کشور و وارداتی و درجه کفیتی بسیار بالا  می باشد. نظر به اینکه بذر یک موجود کاملا زنده و جاندار بوده و با روش های اشتباه در کاشت، محل نگهداری، شرایط بد نگهداری، مدت زمان نگهداری قبل از کاشت ماندگاری قبل از کاشت  باعث می شود که بذر  قبل از کاشت و یا در حال رشد  به طور کل از بین برود و یا به اصطلاح بمیرد فروشگاه بابت اشتباه کاربر در قبال این شرایط هیچ گونه تضمینی  نداشته .در نظر داشته باشید برای کاشت بهتر بذرها ابتدا در مورد کاشت درست آن در سایتهای مرجع استعلام فرمایید سپس به میزان کم بذرها را کاشت نمایید تا روش درست آن را با آزمون و خطا دریابید چنانچه روش درست را بعد از تست و تمرین بصورت انبوه کاشت نمایید خانه بذر در قبال بذرهایی که کاربر کاشته و بعمل نیامده هیچ گونه مسئولیتی بابت برگشت و غرامت ندارد.

خدمات پس از فروش

 بذر داخل پاکت بذر خوراکی نبوده و فقط جهت کاشت می باشد.در فروشگاه خانه بذر برای تمامی محصولات سعی نموده ایم روش کاشت آن را قرار دهیم (هر چند در تمامی فروشگاهها این امر بصورت کلی بحث شده لوی ما سعی نموده ایم برای مشتریان خود بصورت کامل تری بیان نماییم) در نظر داشته باشید با توجه به اینکه کاشت و داشت محصولات خارج از کنترل ما بوده و عوامل متعددی در این امر تاثیر می گذارد فلذا ما هیچ گونه تعمدی بابت چگونگی، کیفیت و مقدار محصول نداری و تحت هر شرایطی مسئولیت ما پس از کارشناسی محدود به بهای بذر مصرفی می باشد.پس خواهشمندیم بابت این مسئله بعد از خرید به مقالات یا آموزشهای مربوطه مراجعه فرمایید و دستور کاشت صحیح را دریافت کنید.