سبد خرید - 0 مورد

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

سئوالات عمومی

محصولات خود را به چه نقاطی ارسال میکنید؟

محصولات و سفارشات گروه خانه بذر در سراسر کشور با پست ارسال میشود.

آیا برای خرید از خانه بذر، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، برای خرید از سایت نیازی به عضو شد نمی باشد، در مرحله تسویه حساب می بایستی اطلاعات تماس و پستی خود را به درستی وارد کنید. اما قابل ذکر است که با عضویت در سایت می توانید سوابق خرید خود و همچنین آدرس خود را ثبت کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می توانم برای شخص دیگری از خانه بذرخرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به خانه بذر، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ ام، چگونه می ‏توانم مطلع شوم؟

محصولات خانه بذر با پست به سراسر ایران ارسال میشوند و مشتریان عزیز می توانند با کد رهگیری که مرسوله پستی به خود اختصاص میدهد مرحله به مرحله از طریق سایت اداره پست جمهوری اسلامی ایران مراحل ارسال مرسوله خود را دنبال کنند.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با خانه بذر تماس بگیرم؟

خیر، در این مرحله برای شما یک ایمیل به منزله تاییدیه خرید شما ارسال میشود، و همچنین یک پیامک بعنوان تایید خرید شما برای شماره موبایل وارد شده در هنگام خرید ارسال می شود.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی و یا از طریق تلگرام @khanehbazr یا واتساپ به شماره 09397524411 ثبت کنند.

در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت توضیحات باید قید شود که فاکتور ارسال نشود.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

بله، در قسمت تماس با ما و یا کانال تلگرام @khanehbazr و یا واتساپ و تماس با شماره 09397524411 میتوانید سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان خانه بذر به سوالات شما پاسخ دهند.

سئوالات خرید

مبلغ سفارشم را چگونه می‏ توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران خانه بذر می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت ‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، و همچنین از طریق کارت به کارت هزینه سفارش خود را پرداخت کنند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏ های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌ دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال سفارش بیشتر از 150 هزار تومان رایگان است و مبلغ کمتر از آن در قسمت ثبت سفارشات به صورت خودکار مبلغ 12000 تومان لحاظ می گردد .

آیا می ‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی ‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد، اما شهروندان استان گیلان بسته زودتر به دست شان خواهد رسید.

سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

همه سفارش‌ ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏ شوند.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌ ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

این مورد اتفاق نمی افتد چون با توه به کد محصول سفارش ارسال می گردد ولی با این حال در قسمت تماس با ما و یا کانال تلگرام @khanehbazr و واتساپ و شماره موبایل 09397524411 میتوانید مشکل خود را مطرح کنید تا کارشناسان خانه بذر به مشکل شما رسیدگی کنند.

آیا قیمت محصولات در سایت خانه بذر به روز هستند؟

بله، خانه بذر به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می ‏‌کند.

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌ ها متفاوت خواهد بود؟

مجموعه ای از بذرهای خاص هستند که قابلیت عرضه با قیمت خرید عمده را دارند.

آیا سقف سفارشات حدی دارد و یا بسته های کوچک را نیز ارسال میکنید؟

سفارشات شما عزیزان هیچ سقف و محدوده ای ندارد و حتی کوچکترین سفارشات نیز ارسال می شود.